نمرات فاینال مهندسی پی


نمرات فاینال مهندسی پی رشته مهندسی عمران - گروه 1



نمرات فاینال مهندسی پی رشته مهندسی عمران - گروه 2



در صورتیکه درخواست بررسی مجدد برگه خود را دارید حداکثر ظرف 24 ساعت اعلام نمایید. پس از 24 ساعت نمرات نهایی خواهد شد.



مجموع تعداد دانشجویان دو گروه : 59 نفر


تعداد دانشجویان غایب در امتحان فاینال: 15 نفر



میانگین نمرات گروه اول: 34.1  (تعداد دانشجویان حاضر 28 نفر)

میانگین نمرات گروه دوم : 46.6 (تعداد دانشجویان حاضر 16 نفر)



میانگین نمرات کل دانشجویان: 38.6




نظرات 13 + ارسال نظر
arash mirzavi دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:45

salam
namordimo maze oftadano vase avalin bar ba shoma cheshidim
ba tashakor az tashih khobeton mishe bargamo 2bare sahih konid lotfan

سلام آقای میرزاوی

متاسفانه نمره قبلی شما تایید شد.

ممنونم.

عباس فیروزی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

سلام استاد...استاد برگه مارو تجدید بفرماید ترم اخر هستیم...شماکه روز امتحان فرمودید برای ترم اخری هارو با ارفاق تحصیح میکنم...باتشکر...

سلام جناب فیروزی
متاسفانه نمره قبلی شما تایید شد.
با تشکر.

قزل آبادی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:06

با سلام
استاد اگر که امکانش وجود داره یکبار دیگه برگه من رو تصحیح کنید چون با توجه به امتحانی که دادم انتظار نمره بالاتری رو داشتم.

سلام خانم قزل آبادی
نمره یکی از تست ها رو در جمع نمرات لحاظ نکردم
نمره شما از 25 به 30 افزایش پیدا کرد.
متشکر.

عباس فیروزی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

سلام استاد...اگه امکان داره برگه ی مارو دوباره بررسی بفرماید...ترم اخر هستیم...بار دوم که خاک رو برداشتیم...استاد به خاطر یه درس ممکنه 5ترمه بشیم...روز امتحان شما قبول کردید که برگه های ترم اخری هارو باارفاق تعصیح کنید...باتشکر...

پاسخ داده شد.

۹۰۱۷۲۳۹۲۰۷ دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:29

با عرض سلام وخسته نباشید.
استاد نمره من ۳۸ شده درحالی که تصور می کردم حداقل ۵۰ شوم.لطفا اگر امکان دارد برگه مرا مجددا تصحیح بفرمایید.(ضمنا من یک پاسخنامه اضافی برای سوالات تستی گرفتم)
با تشکر از لطف شما

سلمکم الله بالخیر و العافیه
بله پاسخنامه اضافی رو هم تصحیح کردم
متاسفانه نمره پیشین شما تایید شد.
ممنون.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:13

ostad omidvaram erfaghi ke ba tavajoh be hozor dar kelas va quiz ha aval term eshare kardino lahaz konid.

farshid tahmasebi دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:18

ba arze salam va khaste nabashid.ostad age maghdure ye tajdide nazar dar barge man befarmaee.tahmasebi hastam.miangine nomarate mid terme bande baraye bare dovomi ke bahatun in darso br midaram,50st.

سلام وقتتون به خیر
متاسفانه نمره قبلی شما تایید شد.
بله مید ترم هاتون 48 و 50 هستند اما فاینال رو خوب نشدید و توی کوئیز ها هم که فقط 0.3 نمره دارید.
شما پارسال هم فاینالتون 31 بود و کوئیزتون 0.2 شد در حالیکه مید ترم هاتون به گونه ای بود که میتونستید به راحتی پاس کنید.
هر دو ترم به یک شکل عمل کردید.

قزل آبادی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:20

استاد خواهشا یکبار دیگه برگه من رو تصحیح کنید.

با سلام حضور شما
برگتون رو مجدد تصحیح کردم
نمرتون تغییری نکرد متاسفانه
البته با توجه به میدترم اولتون از اینکه از وسط ترم یکباره افت کردید بسیار ناراحتم. ناراحتی شما را هم درک میکنم. ولی نمرتون در حد پاسی نیست .

احمد مهرعلیان سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:03

سلام استاد وقت بخیر
استاد من انتظار نمره ی بالاتری رو توی امتحان فاینال از ۱۰ نمره داشتم جون که امتحانمو خیلی از اون چیزی که شما نمره رو واسم دادید داشتم؟ استاد ااگه میشه یک بار دیگه برگه منو تجدید نظر بفرمایید؟
استاد من امتحان مید ترم دوم رو هم که نمره اش رو وارد کردید من درخواست تجدید نمره ام رو بهتون اعلام کردم ولی شما نمی دانم چرا به درخواست من توجه نکردید و اصلا حتی به سوالم پاسخ نداید؟
اشتاد شما در کلاس برای پیشرفت نمره فرمودید که تا حداکثر یک نمره به دانشجو ها ارفاق رو انجام میدید ولی اصلا حتی یک دهم نمره ام رو برام اثر ندادید؟مثلا نمره مید ترم اولم شد۲۴ و دومی هم شده ۴۱ و اصلا هیچ نمره ای ندادید؟همچنین کوییز اول شدم ۳۰دوم ۵۰ و سوم هم ۱۰۰ شدم و اصلا هیچ اثری بازهم ندادید؟! این پیشرفت محسوب نمیشود؟
استاد امید وارم به سوالم حداقل پاسخ بدید جون که واقعا وضعیتم بحرانی شده با این وضعیت؟!!!!
با تشکراز شما احمد مهرعلیان شماره دانشجویی۹۰۱۷۲۳۹۲۵۷

با سلام خدمت شما و خسته نباشید

برگه فاینال شما مجددا تصحیح شد و نمره شما به 35 افزایش پبدا کرد.

در مورد بررسی مجدد مید ترم دوم من مجددا الان همه درخواست های بلاگ رو بررسی کردم و دیدم حق با شماست . شما 11 خرداد درخواست بررسی مجدد برگتون رو داده بودید. ولی متاسفانه از قلم افتاد.

در مورد شاخص پیشرفت تصور میکنم مستحضرید که روند 3 تا امتحان با هم بررسی میشه. اینکه روند زیگزاگی باشه مورد نظر ما نیست. مثلا اگه شما فاینال رو از 40 بالاتر میشدید با توجه به نرخ پیشرفتتون میشد نمره ای براتون در نظر گرفت اما با روند زیگزاگی و در حالی که ماکسیمم 3 تا امتحان از 41 بالاتر نرفته متاسف هستم.
بحثه کوئیز ها رو مطرح کردید. تصور میکردم دانشجوهای ما در جریان باشن بحث پیشرفت شامل میدترم ها و فایناله همونطوری که اگه یکی از این امتحان ها رو ندید در پایان ترم نمرتون روی نمودار نمیره در حالیکه اگه یکی از کوئیز ها رو ندید مشکلی نخواهید داشت.

اگر باز هم ابهامی داشته باشید در خدمتتون هستم.
متشکرم.

احمد مهرعلیان سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29

با سلام مجدد خدمت شما استاد نمره مید ترم دوم رو نمیتونید بررسی کنید؟
چون که اگه حق با من باشه یا این که نمره مید ترم دوم من بیشتر از اون چیزی میشدم که انتظار داشتم و در این صورت میشد که حداقل نمره پاسی از درستو ن بگیرم حالا من چی کار کنم واقعا این بی انصافی نیست خودتان قضاوت کنید؟
استاد الان من چی کار کنم؟؟؟؟؟؟
استاد باور کنید معدلم زیر ۱۲ شده مشروطم اگه شما هم حداقل حق من رو لحاظ نکنید........

سلام و خسته نباشید
متاسفانه نمره میدترم دومتون تغییری نکرد.
ممنونم.

نسترن رازبانی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40

با تشکر از زحمات شما استاد من برای درس شما وقت زیادی گذاشتم و اصلن انتظار این نمره را نداشتم از شما خواهش میکنم یک بار دیگر برگه ی مرا صحیح فرمایید

سلام وقت به خیر
نمره شما به 35 افزایش پیدا کرد.
ممنونم.

احمد مهرعلیان سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28

با سلام استاد برگه پاسخ من دو تا نبود؟استاد تو رو خدا یه بار دیگه بررسی کنید؟منتظرم استاد
با تشکر

نسترن رازبانی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:34

ضمن تشکر از حسن توجه جنابعالی

با توجه به پاسخی که به سوالات داده ام تصور میکنم برگه من ارزش بیشتری داشت
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد