از طریق آموزش


طی نامه ای شماره دانشجویی و نمره نهایی ۴ تن از عزیزانی که درس مکانیک خاک را pass کردند به آموزش اعلام شد و مراحل اداری کار صورت پذیرفت. احتمالاً ظرف فردا تغییر در نمره از طریق سایت دانشگاه (توسط آموزش) انجام می شود.



                                                              

                                                                       شاد باشید








نظرات 3 + ارسال نظر
۸۸۸۱۵۹۰۴۰ پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:56

با عرض سلام
از شما بابت نمره خاک تشکر می کنم وامید وارم که همیشه موفق باشید .

9808810055 جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:43

با سلام
استاد به نظر شما برا کارشناسی عمران-عمران دانشگاه غیر انتفاعی خوبه یا ازاد؟
با تشکر

سلام و خسته نباشید
اگه بخوام کاملاْ مطلق جواب بدم و مواردی مثل دور و نزدیک بودن و یا هزینه و ... رو در نظر نیاریم دانشگاه آزاد قطعا اعتبار بیشتری داره و الان به عنوان دانشگاه جا افتاده....دانشگاه های غیر انتفایی نوبا هستن و برای جا افتادن نیاز به زمان دارن

شاد باشید

آرش کفاش نیا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:19

با سلام استاد نمره میان ترم اول منو لحاظ نکردید من با خودتون صحبت کردم گفتید حتما لحاظ میکنم اون موقع من بدلیل تحویل ژروژه مجبور شدم گروه دوم بیام خواهش میکنم رسیدگی کنید تا منم این درسو پاس کنم استاد لطف کنید خواهش میکنم

با سلام خدمت شما

تصور می کنم جوابی که براتون در تابلوی نظرات گذاشتم موفق نشدید ببینید

نمره میان ترم اولتون رو هم لحاظ کردم ولی نمره خامتون از ۲۰ کمتر از ۴.۱ شد و رو نمودار حتی به ۹ هم نرسید که در کارنامه ۹ درج شد.

باز هم اگر شبهه ای دارید در خدمتتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد